dc.contributor.author |
Марлова, А. С. |
uk |
dc.contributor.author |
Яценко, А. Л. |
uk |
dc.contributor.author |
Горпинюк, О. П. |
uk |
dc.date.accessioned |
2018-03-06T07:47:00Z |
|
dc.date.available |
2018-03-06T07:47:00Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Марлова А. С. Комунікативно-прагматичний підхід до відбору навчальних текстів при вивченні іноземної мови / А. С. Марлова, А. Л. Яценко, О. П. Горпинюк // Тези доп. навч.-метод. конф. «Сучасні методичні технології керування навчальним процесом у вищих медичних навчальних закладах», 15 лют. 2018 р. – Вінниця, 2018. – С. 104-105. |
uk |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/2121 |
|
dc.description.abstract |
Навчальний текст при вивченні іноземної мови у немовних закладах освіти несе подвійне навантаження – як інструмент вивчення мови, так і засіб передачі інформації. Для досягнення найбільшої ефективності навчання необхідно керуватися комунікативно-прагматичним підходом до відбору текстів, оптимальних для різних етапів навчання та різних методичних завдань. |
uk |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk |
dc.subject |
комунікативна спрямованість |
uk |
dc.subject |
текстів відбір |
uk |
dc.subject |
граматичні структури |
uk |
dc.subject |
лексичні одиниці |
uk |
dc.subject |
автентичні джерела |
uk |
dc.title |
Комунікативно-прагматичний підхід до відбору навчальних текстів при вивченні іноземної мови |
uk |
dc.type |
Thesis |
en |