Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Постовітенко, К. П. | |
dc.contributor.author | Postovitenko, K. P. | |
dc.date.accessioned | 2018-02-19T13:11:55Z | |
dc.date.available | 2018-02-19T13:11:55Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Постовітенко К. П. Перспективи використання мультимедійних засобів у викладанні клінічних дисциплін лікарям-інтернам / К. П. Постовітенко // Матеріали Scientific and practical conference "Problems and methods of training of highly qualified specialists", 19-26.02.2017, Prague, Czech Republic. – 2017. – C. 45-46. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/1992 | |
dc.description.abstract | Поєднання технології візуалізації та усного пояснення дозволяє підвищити ефективність засвоєння матеріалу. В рамках викладання клінічних дисциплін різновид мультимедійних засобів, що використовується на занятті визначається з урахуванням виду, цілей заняття та особливостей змісту теми. При проведенні лекцій для забезпечення кращого візуального сприйняття інформації і її систематизації переважно використовуються електронні презентації. З метою актуалізації знань доцільне використання слайдів на яких представлені таблиці, графіки, малюнки, які лікарям-інтернам пропонується проаналізувати та обговорити. Важливим, для кращого засвоєння, є правильне оформлення презентації – використання єдиного стилю, шрифтів, невеликі об’єми тексту на слайдах. Дотримання цих нескладних правил сприяє більш комфортному та ефективному засвоєнню інформації. Узагальнення і систематизація знань може відбуватися і при проведенні семінарських занять. Лікарям-інтернам можна запропонувати доповнити свій виступ самостійно створеною презентацією, попередньо узгодивши тему виступу, кількість слайдів та тривалість доповіді. Самостійна підготовка презентації сприяє поглибленому вивченню обраної теми, формування власної точки зору на проблему, розвитку креативного мислення. Доповіді лікарів-інтернів, що супроводжуються мультимедійною презентацією сприймаються колегами з більшим інтересом, краще запам’ятовуються. Ґрунтовному засвоєнню матеріалу сприяє обговорення презентації з викладачем та аудиторією. Крім того подібна робота дозволяє отримати навички виступу з доповіддю на публіці, що може знадобитися лікарям-інтернам в професійній діяльності. Отже, враховуючи особливості сприйняття інформації сучасною людиною, можна зробити висновок, що використання новітніх освітніх технологій на етапі післядипломної освіти є перспективним і сприяє підвищенню якості освіти лікарів-інтернів. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | ru_RU |
dc.subject | мультимедійні засоби | ru_RU |
dc.subject | лікарі інтерни | ru_RU |
dc.title | Перспективи використання мультимедійних засобів у викладанні клінічних дисциплін лікарям-інтернам | ru_RU |
dc.type | Thesis | ru_RU |