Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Перспективи використання мультимедійних засобів у викладанні дисципліни «медична реабілітація» на етапі післядипломної освіти в плані реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров׳я України

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Постовітенко, К. П. uk
dc.contributor.author Postovitenko, K. P. en
dc.date.accessioned 2018-02-13T16:00:15Z
dc.date.available 2018-02-13T16:00:15Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Постовітенко К. П. Перспективи використання мультимедійних засобів у викладанні дисципліни «медична реабілітація» на етапі післядипломної освіти в плані реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров׳я України / К. П. Постовітенко // Тези доп. навч.-метод. конф. «Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоров׳я в Україні на період 2015-2025 р.р.», Вінниця, 25 берез. 2015 р. - Вынниця, 2015. - С. 175-176. uk
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/1957
dc.description.abstract На сьогоднішній день в організації навчального процесу можна виділити два основних напрямки – традиційний та інноваційний. Якщо використання традиційних засобів викладання спрямоване на засвоєння знань та умінь і їх подальше використання в практичній діяльності лікаря, то інноваційні технології спрямовані на розвиток ефективної самореалізації, нестандартного мислення, творчого потенціалу особистості. Інноваційний напрямок освіти передбачає активне використання нових інформаційних технологій. Інформаційна технологія освіти – це комплекс засобів обробки інформації, що полегшує розуміння та засвоєння знань. В навчанні велику роль відіграють особливості сприйняття інформації. Ще однією важливою особливістю сприйняття сучасної людини є так зване «кліпове мислення» - звичка сприймати інформацію за допомогою коротких яскравих кадрів. Поєднання технології візуалізації та усного пояснення дозволяє підвищити ефективність засвоєння матеріалу лікарями-інтернами на етапі післядипломної освіти. Отже, враховуючи особливості сприйняття інформації сучасною людиною, можна зробити висновок, що використання новітніх освітніх технологій на етапі післядипломної освіти сприяє підвищенню якості освіти лікарів-інтернів і є перспективним в плані реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров׳я України. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject інформаційна технологія освіти uk
dc.subject кліпове мислення uk
dc.title Перспективи використання мультимедійних засобів у викладанні дисципліни «медична реабілітація» на етапі післядипломної освіти в плані реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров׳я України uk
dc.type Thesis en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу