Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Постовітенко, К. П. | uk |
dc.contributor.author | Postovitenko, K. P. | en |
dc.date.accessioned | 2018-02-13T16:00:15Z | |
dc.date.available | 2018-02-13T16:00:15Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Постовітенко К. П. Перспективи використання мультимедійних засобів у викладанні дисципліни «медична реабілітація» на етапі післядипломної освіти в плані реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров׳я України / К. П. Постовітенко // Тези доп. навч.-метод. конф. «Проблеми та перспективи вищої медичної школи у розробці та реалізації національної стратегії побудови нової системи охорони здоров׳я в Україні на період 2015-2025 р.р.», Вінниця, 25 берез. 2015 р. - Вынниця, 2015. - С. 175-176. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/1957 | |
dc.description.abstract | На сьогоднішній день в організації навчального процесу можна виділити два основних напрямки – традиційний та інноваційний. Якщо використання традиційних засобів викладання спрямоване на засвоєння знань та умінь і їх подальше використання в практичній діяльності лікаря, то інноваційні технології спрямовані на розвиток ефективної самореалізації, нестандартного мислення, творчого потенціалу особистості. Інноваційний напрямок освіти передбачає активне використання нових інформаційних технологій. Інформаційна технологія освіти – це комплекс засобів обробки інформації, що полегшує розуміння та засвоєння знань. В навчанні велику роль відіграють особливості сприйняття інформації. Ще однією важливою особливістю сприйняття сучасної людини є так зване «кліпове мислення» - звичка сприймати інформацію за допомогою коротких яскравих кадрів. Поєднання технології візуалізації та усного пояснення дозволяє підвищити ефективність засвоєння матеріалу лікарями-інтернами на етапі післядипломної освіти. Отже, враховуючи особливості сприйняття інформації сучасною людиною, можна зробити висновок, що використання новітніх освітніх технологій на етапі післядипломної освіти сприяє підвищенню якості освіти лікарів-інтернів і є перспективним в плані реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров׳я України. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | інформаційна технологія освіти | uk |
dc.subject | кліпове мислення | uk |
dc.title | Перспективи використання мультимедійних засобів у викладанні дисципліни «медична реабілітація» на етапі післядипломної освіти в плані реалізації Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров׳я України | uk |
dc.type | Thesis | en |