Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шкільняк, Л. І. | uk |
dc.date.accessioned | 2018-01-31T10:51:05Z | |
dc.date.available | 2018-01-31T10:51:05Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Шкільняк Л. І. Дискусія як метод інтерактивного навчання у вищій медичній школі / Л. І. Шкільняк // Вісник Вінниц. нац. мед. ун-ту. - 2015. - № 1. - С. 189-192. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/1851 | |
dc.description.abstract | Завдання навчальної дискусії: поглиблювати знання з теми, що розглядається; виявляти спірні, заплутані питання; розвивати вміння її учасників аргументовано відстоювати свою думку; розвивати їх вміння уважно і зважено вислуховувати думку опонентів; формувати культуру обговорення спірних питань. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | педагогіка | uk |
dc.subject | навчання інтерактивне | uk |
dc.subject | дискусія | uk |
dc.subject | вища школа медична | uk |
dc.title | Дискусія як метод інтерактивного навчання у вищій медичній школі | uk |
dc.type | Article | en |