Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Компетентнісний підхід та формування ключових компетентностей в підготовці студентів вищих навчальних медичних закладів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шінкарук-Диковицька, М. М. uk
dc.contributor.author Побережна, Г. М. uk
dc.contributor.author Федик, Т. В. uk
dc.contributor.author Ковальчук, Л. О. uk
dc.contributor.author Shinkaruk-Dykovytska, М. М. en
dc.contributor.author Poberezhna, G. M. en
dc.contributor.author Fedyk, T. V. en
dc.contributor.author Kovalchuk, L. O. en
dc.contributor.author Шинкарук-Диковицкая, М. М. ru
dc.contributor.author Побережная, Г. М. ru
dc.contributor.author Федык, Т. В. ru
dc.contributor.author Ковальчук, Л. А. ru
dc.date.accessioned 2018-01-15T12:45:28Z
dc.date.available 2018-01-15T12:45:28Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Компетентнісний підхід та формування ключових компетентностей в підготовці студентів вищих навчальних медичних закладів / М. М. Шінкарук-Диковицька, Г. М. Побережна, Т. В. Федик, Т. В. Ковальчук // Вісник Вінницького національного медичного університету. – 2017. – T. 21, № 1. – С. 319–323. uk
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/1754
dc.description.abstract Базуючись на даних наукових публікацій, у статті проаналізовані поняття "компетентність", "професійна компетентність", "педагогічна компетентність", визначено сутність понять "компетентнісний підхід", "компетенція". Розглянуті основні ключові та базові компетенції, які повинні набути випускники вищих медичних учбових закладів . Зазначена актуальність і необхідність впровадження компетентнісного підходу в роботі вищих навчальних медичних закладів. Based on the data of scientific publications, the article analyzes the concepts of "competence", "professional competence", "pedagogical competence", the essence of the concept of "competence approach", "competence" is defin ed. The key and basic competences, which graduates of higher medical educational institution should master are considered. The urgency and necessity of introduction of the competence approach in work of the higher medical educational institutions is in dicated. Основываясь на данных научных публикаций, в статье проанализированы понятия "компетентность", "профессиональная компетентность", "педагогическая компетентность", определена суть понятия "компетентностный подход", "компетенция". Рассмотрены ключевые и базовые компетенции, которые должны освоить выпускники высших медицинских учебных заведений. Указана актуальность и необходимость введения компетентностного подхода в работе высших медицинских учебных заведений. uk, en, ru
dc.subject компетентнісний підхід uk
dc.subject компетентність uk
dc.subject компетентність професійна uk
dc.subject компетентність педагогічна uk
dc.subject освіта медична безперервна uk
dc.subject competence approach en
dc.subject competence en
dc.subject competence general en
dc.subject professional competence en
dc.subject pedagogical competence en
dc.subject continuous medical education en
dc.subject компетентностный подход ru
dc.subject компетентность ru
dc.subject компетентность профессиональная ru
dc.subject компетентность педагогическая ru
dc.subject образование медицинское непрерывное ru
dc.title Компетентнісний підхід та формування ключових компетентностей в підготовці студентів вищих навчальних медичних закладів uk
dc.title.alternative Сompetence approach and formation of key competencies in preparation of students of higher educational medical institutions en
dc.title.alternative Компетентностный подход и формирование ключевых компетентностей в подготовке студентов высших учебных медицинских заведений ru
dc.type Article en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу