Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Практичний підхід до формування курікулуму у підготовці майбутніх вчителів іноземних мов у розвинених країнах світу (Німеччина, США, Мексика, Ізраїль)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Романюк, Л. П. uk
dc.date.accessioned 2017-10-18T11:03:41Z
dc.date.available 2017-10-18T11:03:41Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Романюк Л. П. Практичний підхід до формування курікулуму у підготовці майбутніх вчителів іноземних мов у розвинених країнах світу (Німеччина, США, Мексика, Ізраїль) / Л. П. Романюк // Cучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. - 2010. - № 26. - С. 456-460. uk
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/1084
dc.description.abstract Дана стаття висвітлює теоретичні аспекти щодо створення курікулуму професійно-педагогічної освіти різних країн. This article is about the theoretical aspects of creating of pedagogical curriculum in different countries. uk, en
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject курікулум uk
dc.subject іноземні мови uk
dc.subject вчитель uk
dc.subject навчальних програм створення uk
dc.subject curriculum en
dc.subject foreign languages en
dc.subject teacher en
dc.subject educational programs creating en
dc.title Практичний підхід до формування курікулуму у підготовці майбутніх вчителів іноземних мов у розвинених країнах світу (Німеччина, США, Мексика, Ізраїль) uk
dc.type Article en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу