Короткий опис (реферат):
У статті розглядаються особливості формування культури англомовного спілкування студентів медичних спеціальностей в процесі навчання англійської мови за професійним спрямуванням в освітньому просторі медичних закладів вищої освіти. Особливої уваги заслуговує питання необхідності оволодіння англійською мовою сучасними фахівцями медичної галузі, як засобом професійного спілкування в умовах міжнародної інтеграції та глобалізації медичної клінічної практики. Акцентовано увагу на важливості формування у майбутніх лікарів-практиків навичок розуміння та використання англійської медичної термінології, навичок перекладу медичних текстів, опанування комунікативних умінь, необхідних для розв’язання професійних завдань. Обґрунтовано значення сучасних професійно орієнтованих технологій навчання, які передбачають застосування інноваційних педагогічних методів, орієнтованих на особистість студента-медика, зосередження на його індивідуальних потребах, створенні атмосфери співпраці та наданні можливості робити вибір й брати відповідальність. Основні принципи включають гуманізацію стосунків, стимулювання саморозвитку, пристосування методик до студента та активне залучення його в навчальний процес, використання інтерактивних методів, таких як проектні методики, рольова гра, симуляція стандартних професійних ситуацій в процесі навчання, наприклад, прийому пацієнта, розмови з куратором, спілкування з колегами. Розкрито роль мотивації студентів у процесі навчання англійської мови за професійним спрямуванням, а також важливість врахування професійних потреб майбутніх лікарів. Визначено, що навчальні матеріали повинні відповідати сучасним вимогам й відображати актуальні проблеми медичної галузі. Стаття підкреслює значущість доповнення теоретичних знань практичними навичками, що забезпечується завдяки застосуванню сучасних матеріалів, технічних засобів навчання та застосування мультимедійних ресурсів.