Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тисевич, Т. В.
dc.date.accessioned 2025-11-30T13:06:37Z
dc.date.available 2025-11-30T13:06:37Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Тисевич Т.В. Аналіз фізичного здоров'я студентів закладу вищої медичної освіти. Український журнал медицини, біології та спорту.-2022.- №7(2).- С. 159-165. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10772
dc.description.abstract Стаття присвячена вивченню функціонування серцево-судинної системи студентів третього курсу вищого медичного навчального закладу залежно від рівня фізичного здоров'я за різних умов навчання (під час чергової практики та під час іспитів). Дослідження проводилося на базі Національного медичного університету імені Пирогова, в якому взяли участь 230 студентів медичного факультету віком від 17 до 22 років. Оцінка рівня фізичного здоров'я проводилася за методикою кількісної експрес-оцінки рівня соматичного здоров'я (Апанасенко Г.Л.). Для аналізу функціонування серцево-судинної системи визначалися індекс Робінсона, АТ, АТд, частота серцевих скорочень за стандартними методами. Статистичну обробку даних проводили за програмою «Statistica 6.0». За результатами дослідження встановлено, що з 230 студентів першого курсу високого рівня фізичного здоров'я взагалі не зареєстровано, 10 осіб мали рівень фізичного здоров'я вище середнього, що становить 4,3% від загальної кількості студентів. Середній фізичний стан здоров'я мають 22,6% студентів, нижче середнього – 31,7%, низький – 41,3%. Також було проаналізовано функціонування серцево-судинної системи у студентів у міжсесійний та сесійний періоди. Було виявлено, що зі зниженням рівня фізичного здоров'я знижується рівень ефективності функціонування серцево-судинної системи, збільшуються значення АТ, АТд, ЧСС у дівчат та хлопців, особливо під час інтенсивних розумових навантажень (сесій). Значущість різниці між порівнюваними групами становила p<0,05, p<0,01, p<0,001. Студенти, які брали участь у психокорекційній програмі, оволоділи навичками самоконтролю та мали значно кращі значення показників діяльності серцево-судинної системи, що досліджувалися, порівняно з групами нетренованих осіб, як за звичайних навчальних умов, так і за підвищених інтелектуальних навантажень (р<0,05, p<0,01). uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Український журнал медицини, біології та спорту uk_UA
dc.subject студенти-медики, uk_UA
dc.subject фізичне здоров'я, uk_UA
dc.subject економіка функціонування серцево-судинної системи, uk_UA
dc.subject міжсесійний період, uk_UA
dc.subject сесійний період. uk_UA
dc.title Аналіз фізичного здоров'я студентів закладу вищої медичної освіти uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу