Показати скорочений опис матеріалу
| dc.contributor.author | Serheta, I. V. | |
| dc.contributor.author | Vergeles, T. M. | |
| dc.contributor.author | Kizina, І. E. | |
| dc.contributor.author | Shkarivskyi, Yu. L. | |
| dc.contributor.author | Gunas, І. V. | |
| dc.date.accessioned | 2025-11-30T11:41:53Z | |
| dc.date.available | 2025-11-30T11:41:53Z | |
| dc.date.issued | 2022 | |
| dc.identifier.citation | Serheta I. V., Vergeles T. M., Kizina І. E., Shkarivskyi Yu. L., Gunas І. V. Regularities of processes of development of psychophysiological functions of students during the application of remote and auditory learning formats //Світ медицини та біології. -2022. -№ 3 (81).- C.153-158. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10766 | |
| dc.description.abstract | В ході проведених досліджень встановлені закономірності розвитку психофізіологічних функцій організму студентської молоді, яка перебуває в умовах використання дистанційних (on-line) та аудиторних (off-line) форм організації навчального процесу у закладах вищої освіти. Виявлено, що за умов використання дистанційного формату організації навчального процесу спостерігалось виражене покращання показників, що відзначали такі характеристики функціональних можливостей організму, як: латентний період простої і диференційованої зорово-моторної реакцій (р<0,05) та рухливість нервових процесів (р<0,05) у дівчат і юнаків. Разом з тим за умов використання традиційного аудиторного формату організації навчального процесу реєструвалось покращання показників врівноваженості нервових процесів (р<0,05) і латентного періоду простої аудіо-моторної реакції у дівчат та простої аудіо-моторної реакції у юнаків. Визначені тенденції у більшості випадків підтверджували міжгрупові відмінності (р<0,05–0,001). | uk_UA |
| dc.language.iso | en | uk_UA |
| dc.publisher | Світ медицини та біології | uk_UA |
| dc.subject | студенти, | uk_UA |
| dc.subject | психофізіологічні функції, | uk_UA |
| dc.subject | дистанційне навчання, | uk_UA |
| dc.subject | аудиторне навчання | uk_UA |
| dc.title | Regularities of processes of development of psychophysiological functions of students during the application of remote and auditory learning formats | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |