Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Regularities of processes of development of psychophysiological functions of students during the application of remote and auditory learning formats

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Serheta, I. V.
dc.contributor.author Vergeles, T. M.
dc.contributor.author Kizina, І. E.
dc.contributor.author Shkarivskyi, Yu. L.
dc.contributor.author Gunas, І. V.
dc.date.accessioned 2025-11-30T11:41:53Z
dc.date.available 2025-11-30T11:41:53Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Serheta I. V., Vergeles T. M., Kizina І. E., Shkarivskyi Yu. L., Gunas І. V. Regularities of processes of development of psychophysiological functions of students during the application of remote and auditory learning formats //Світ медицини та біології. -2022. -№ 3 (81).- C.153-158. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10766
dc.description.abstract В ході проведених досліджень встановлені закономірності розвитку психофізіологічних функцій організму студентської молоді, яка перебуває в умовах використання дистанційних (on-line) та аудиторних (off-line) форм організації навчального процесу у закладах вищої освіти. Виявлено, що за умов використання дистанційного формату організації навчального процесу спостерігалось виражене покращання показників, що відзначали такі характеристики функціональних можливостей організму, як: латентний період простої і диференційованої зорово-моторної реакцій (р<0,05) та рухливість нервових процесів (р<0,05) у дівчат і юнаків. Разом з тим за умов використання традиційного аудиторного формату організації навчального процесу реєструвалось покращання показників врівноваженості нервових процесів (р<0,05) і латентного періоду простої аудіо-моторної реакції у дівчат та простої аудіо-моторної реакції у юнаків. Визначені тенденції у більшості випадків підтверджували міжгрупові відмінності (р<0,05–0,001). uk_UA
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher Світ медицини та біології uk_UA
dc.subject студенти, uk_UA
dc.subject психофізіологічні функції, uk_UA
dc.subject дистанційне навчання, uk_UA
dc.subject аудиторне навчання uk_UA
dc.title Regularities of processes of development of psychophysiological functions of students during the application of remote and auditory learning formats uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу