Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Діяльнісний компонент готовності майбутніх фахівців з фізичної культури та спорту до фізкультурно-рекреаційної роботи.

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Свірщук, Н.
dc.contributor.author Вознюк, Т.
dc.contributor.author Дусь, С.
dc.date.accessioned 2025-11-28T12:00:31Z
dc.date.available 2025-11-28T12:00:31Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Свірщук Н. Діяльнісний компонент готовності майбутніх фахівців з фізичної культури та спорту до фізкультурно-рекреаційної роботи: Фізична культура, спорт та здоров’я нації: збірник наукових праць / Н. Свірщук, Т. Вознюк, С. Дусь . – Вінниця, 2025. – № 38. – С. 392-401. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10739
dc.description.abstract Актуальність. Одним зі стратегічнихнапрямів розвитку України було визначено підвищення здоров’я нації через пропаганду здорового способу життя та підвищення рухової активності. Реалізація завдань полягає в першу чергу на фахівців галузі фізичної культури та спорту. Визначені Стандартом освіти програмні результати навчання вимагають пошуку ефективних шляхів підготовки майбутніх фахівців з фізичної культури та спорту до фізкультурно-рекреаційної роботи в закладах шкільної та позашкільної освіти. Мета дослідження–визначити рівень діяльнісного компоненту готовності майбутніх фахівців з фізичної культури та спорту до фізкультурно-рекреаційної роботи. Матеріал іметоди.У дослідженні взяли участь 638 здобувачів вищої освіти інститутів (факультетів) фізичного виховання і спорту ІІІ–IV курсів ЗВО України. В анкетуванні також брали участь 357 учнів середніх класів закладів загальної середньої освіти. Методи дослідження: теоретичний аналіз літератури і джерел мережі Інтернет, анкетування, тестування рівня знань. Результати дослідження.Діагностичне обстеження майбутніх фахівців з фізичної культури та спорту дозволило зробити висновок про недостатню сформованість умінь планувати рекреаційну діяльність учнів, умінь оперативно контролювати вплив навантаження на фізичний стан школярів, відсутність конструктивного підходу до фізкультурно-рекреаційної діяльності, слабке практичне володіння майбутніми фахівцями сучасними методиками здоров’язбереження та здоров’яформування, відсутність творчого підходу в більшості студентів до організації всіх форм фізкультурно-рекреаційної діяльності. Висновки. Показники критерію практичної готовності майбутніх фахівців до фізкультурно-рекреаційної роботи майже рівномірно розподілилися на середньому та низькому рівні. Високий рівень спостерігався у 9,2% здобувачів в умінні проектувати та конструювати фізкультурно-рекреаційну роботу, у 12,3 % студентів –у володінні методиками здоров’язбереження та здоров’яформування, у 13,9 % –в умінні ефективно організовувати фізкультурно-рекреаційну діяльність. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Фізична культура, спорт та здоров’я нації: збірник наукових праць. uk_UA
dc.relation.ispartofseries Том 19;№ 38
dc.subject здоров’язбереження uk_UA
dc.subject здоров’яформування uk_UA
dc.subject практична підготовка uk_UA
dc.subject спеціально-методичний критерій uk_UA
dc.subject здобувачі вищої освіти uk_UA
dc.title Діяльнісний компонент готовності майбутніх фахівців з фізичної культури та спорту до фізкультурно-рекреаційної роботи. uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу