| dc.contributor.author | Свірщук, Н. | |
| dc.contributor.author | Вознюк, Т. | |
| dc.contributor.author | Дусь, С. | |
| dc.date.accessioned | 2025-11-28T12:00:31Z | |
| dc.date.available | 2025-11-28T12:00:31Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Свірщук Н. Діяльнісний компонент готовності майбутніх фахівців з фізичної культури та спорту до фізкультурно-рекреаційної роботи: Фізична культура, спорт та здоров’я нації: збірник наукових праць / Н. Свірщук, Т. Вознюк, С. Дусь . – Вінниця, 2025. – № 38. – С. 392-401. | uk_UA |
| dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10739 | |
| dc.description.abstract | Актуальність. Одним зі стратегічнихнапрямів розвитку України було визначено підвищення здоров’я нації через пропаганду здорового способу життя та підвищення рухової активності. Реалізація завдань полягає в першу чергу на фахівців галузі фізичної культури та спорту. Визначені Стандартом освіти програмні результати навчання вимагають пошуку ефективних шляхів підготовки майбутніх фахівців з фізичної культури та спорту до фізкультурно-рекреаційної роботи в закладах шкільної та позашкільної освіти. Мета дослідження–визначити рівень діяльнісного компоненту готовності майбутніх фахівців з фізичної культури та спорту до фізкультурно-рекреаційної роботи. Матеріал іметоди.У дослідженні взяли участь 638 здобувачів вищої освіти інститутів (факультетів) фізичного виховання і спорту ІІІ–IV курсів ЗВО України. В анкетуванні також брали участь 357 учнів середніх класів закладів загальної середньої освіти. Методи дослідження: теоретичний аналіз літератури і джерел мережі Інтернет, анкетування, тестування рівня знань. Результати дослідження.Діагностичне обстеження майбутніх фахівців з фізичної культури та спорту дозволило зробити висновок про недостатню сформованість умінь планувати рекреаційну діяльність учнів, умінь оперативно контролювати вплив навантаження на фізичний стан школярів, відсутність конструктивного підходу до фізкультурно-рекреаційної діяльності, слабке практичне володіння майбутніми фахівцями сучасними методиками здоров’язбереження та здоров’яформування, відсутність творчого підходу в більшості студентів до організації всіх форм фізкультурно-рекреаційної діяльності. Висновки. Показники критерію практичної готовності майбутніх фахівців до фізкультурно-рекреаційної роботи майже рівномірно розподілилися на середньому та низькому рівні. Високий рівень спостерігався у 9,2% здобувачів в умінні проектувати та конструювати фізкультурно-рекреаційну роботу, у 12,3 % студентів –у володінні методиками здоров’язбереження та здоров’яформування, у 13,9 % –в умінні ефективно організовувати фізкультурно-рекреаційну діяльність. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
| dc.publisher | Фізична культура, спорт та здоров’я нації: збірник наукових праць. | uk_UA |
| dc.relation.ispartofseries | Том 19;№ 38 | |
| dc.subject | здоров’язбереження | uk_UA |
| dc.subject | здоров’яформування | uk_UA |
| dc.subject | практична підготовка | uk_UA |
| dc.subject | спеціально-методичний критерій | uk_UA |
| dc.subject | здобувачі вищої освіти | uk_UA |
| dc.title | Діяльнісний компонент готовності майбутніх фахівців з фізичної культури та спорту до фізкультурно-рекреаційної роботи. | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |