Показати скорочений опис матеріалу
| dc.contributor.author | Семененко, С. І. | |
| dc.contributor.author | Вознюк, Л. А. | |
| dc.contributor.author | Семененко, А. І. | |
| dc.contributor.author | Дорошкевич, І. О. | |
| dc.contributor.author | Семененко, Н. О. | |
| dc.contributor.author | Жамба, А. О. | |
| dc.contributor.author | Семененко, О. М. | |
| dc.contributor.author | Олексієнко, І. В. | |
| dc.date.accessioned | 2025-11-21T10:56:37Z | |
| dc.date.available | 2025-11-21T10:56:37Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.identifier.citation | Семененко С. І. Перспективи розвитку вищої медичної освіти в умовах війни та пандемій / С. І. Семененко, Л. А. Вознюк, А. І. Семененко, І. О. Дорошкевич, Н. О. Семененко, А. О. Жамба, О. М. Семененко, І. В. Олексієнко // Вісник Вінницького національного медичного університету. – 2024 – Т. 28 – №4 – С. 704-707. | uk_UA |
| dc.identifier.issn | ІSSN 1817-7883 | |
| dc.identifier.issn | eІSSN 2522-9354 | |
| dc.identifier.other | DOI: 10.31393/reports-vnmedical-2024-28(4)-21 | |
| dc.identifier.other | УДК: 378.147.88:616-058 | |
| dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10601 | |
| dc.description.abstract | Стан вищої медичної освіти в умовах сьогодення зазнав істотних змін. Використання дистанційної освіти із залученням сучасних інформаційних можливостей як альтернативи традиційному процесу навчання показало себе із позитивного боку в умовах пандемій і повномасштабної російської військової агресії. Але використання таких елементів навчання саме у студентів-медиків викликало суперечності через ідею про те, що для набуття знань та практичних навичок медикам потрібна особиста присутність в аудиторіях для навчання та практики. Тому метою статті був аналіз системи теоретичних, методологічних та аксіологічних установок розвитку вищої медичної освіти в умовах викликів сучасності. Для реалізації поставлених завдань використовували загальнонаукові та теоретичні педагогічні методи дослідження. Виконано комплексний аналіз проблеми організації навчання майбутніх медиків із використанням інноваційних методик у навчальному процесі. Крім того, висвітлено роль викладача в умовах сьогодення. Проведено аналіз використання сучасних методик STEM-освіти: квест-завдання, тренінгове навчання, case-study. Зроблено висновки щодо комплексного використання сучасних методів викладання, оскільки воно матиме вплив на формування рівня теоретичних і практичних знань. Привернено увагу до аспектів подальшого трасформування вищої медичної освіти в Україні. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
| dc.subject | вища медична освіта | uk_UA |
| dc.subject | медицина | uk_UA |
| dc.subject | повномасштабне російське вторгнення в Україну | uk_UA |
| dc.subject | диджиталізація | uk_UA |
| dc.subject | методи організації навчання | uk_UA |
| dc.title | Перспективи розвитку вищої медичної освіти в умовах війни та пандемій | uk_UA |
| dc.type | Article | uk_UA |