Показати скорочений опис матеріалу
| dc.contributor.author | Полянська, К.С. | uk_UA |
| dc.date.accessioned | 2025-11-05T12:59:40Z | |
| dc.date.available | 2025-11-05T12:59:40Z | |
| dc.date.issued | 2024 | |
| dc.identifier.citation | Полянська К. С. Роль позааудиторної виховної роботи іноземних студентів у формуванні культури міжнаціонального спілкування / К. С. Полянська // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. – Кропивницький, 2024 р.– С. 239-244 | uk_UA |
| dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10420 | |
| dc.description.abstract | У статті обґрунтовано актуальність проблеми формування культури міжнаціонального спілкування іноземних студентів вищих закладів освіти. Висвітлено можливості позааудиторної виховної роботи у формуванні комунікативної компетентності майбутніх фахівців. Розглянуто питання впливу позааудиторної виховної роботи на формування культури міжнаціонального спілкування іноземних студентів на основі використання кращих зразків вітчизняного та зарубіжного педагогічного досвіду з метою пошуку інноваційних підходів до освітньо-виховної діяльності. Дослідженням охоплено період 2022-2024 років, коли світова науково-педагогічна спільнота переживає глибокі соціальні й політичні зміни. На основі аналізу глобальних викликів, як пандемія, геополітичні конфлікти та їхнього впливу на адаптацію іноземних студентів до нового культурного середовища визначено основні підходи до стратегії виховної роботи з студентами вищих закладів медичної освіти. Відзначено, що результативність виховної роботи залежить від якості культурного простору, створеного для студентів в умовах вимушеного гібридного навчання. Окреслено можливі шляхи підвищення ефективності виховної роботи з іноземними студентами в умовах сучасної нестабільності та глобальних змін, як запоруки їх свідомого включення у природне іншомовне оточення, незважаючи на соціальні обмеження. Представлено сучасні виховні технології викладача-куратора іноземних студентів, які використовуються у позааудиторній виховній роботі та сприяють формуванню культури міжнаціонального спілкування майбутніх фахівців, а саме: інтерактивних технологій, інформаційно-комунікаційні, особистісно-орієнтованого виховання, формування творчої особистості, розвитку критичного мислення, створення ситуації успіху, життєвого проектування,колективних творчих справ, здоров’язберігаючі. Завдання виховання завжди включає в себе завдання організації спеціальної провідної діяльності, яка слугує виховній меті. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
| dc.publisher | Центральноукр. держ. ун-т ім. В. Винниченка | uk_UA |
| dc.subject | міжнаціональний | uk_UA |
| dc.subject | культура | uk_UA |
| dc.subject | виховна робота | uk_UA |
| dc.subject | міжнаціональне спілкування | uk_UA |
| dc.subject | іноземні студенти | uk_UA |
| dc.subject | культура міжнаціонального спілкування | uk_UA |
| dc.title | Роль позааудиторної виховної роботи іноземних студентів у формуванні культури міжнаціонального спілкування | uk_UA |
| dc.type | Article | en |