Показати скорочений опис матеріалу
| dc.contributor.author | Данилевич, В. П, | |
| dc.contributor.author | Дідич, В. М. | |
| dc.contributor.author | Назарчук, О. А. | |
| dc.contributor.author | Бондар, М.В. | |
| dc.date.accessioned | 2025-11-05T09:56:21Z | |
| dc.date.available | 2025-11-05T09:56:21Z | |
| dc.date.issued | 2025 | |
| dc.identifier.citation | Анкетування як дієвий інструмент оцінювання якості освітнього процес / Данилевич В.П., Дідич В.М., Назарчук О.А., Боднар М.В. // Навчально- методична конференція « Модернізація освітніх програм підготовки здобувачів вищої освіти відповідно до тенденції розвитку українського і світового ринків праці», Вінниця, 26 лютого 2025. С. 68-69 | uk_UA |
| dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10417 | |
| dc.description.abstract | В останні роки заклади вищої освіти змушені працювати в суворих умовах військового стану. Такі потужні зовнішні фактори наклали вагомий відбиток на процес навчання. Вища медична освіта це неодмінне поєднання як теоретичної так і практичної складової у навчальному процесі. Якісна підготовка професіоналів медичної галузі цілком базується на ефективній моделі взаємодії та взаємозв‘язку між керівництвом закладу освіти, викладами та здобувачами освіти. Прозорість та неупередженість оцінювання, якість дидактичного матеріалу, зрозумілість та чіткість критеріїв оцінювання хвилюють здобувача вищої освіти впродовж навчання. Високий рівень знань, умінь, навичок, ефективність засвоєння матеріалів, якість підготовки до об'єктивного структурованого клінічного іспиту та ліцензійних державних іспитів «Крок 1», «Крок 2», «Крок 3», безперервність освітнього процесу забезпечена взаємодією його учасників. | uk_UA |
| dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
| dc.title | Анкетування як дієвий інструмент оцінювання якості освітнього процес | uk_UA |