Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Анкетування як дієвий інструмент оцінювання якості освітнього процес

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Данилевич, В. П,
dc.contributor.author Дідич, В. М.
dc.contributor.author Назарчук, О. А.
dc.contributor.author Бондар, М.В.
dc.date.accessioned 2025-11-05T09:56:21Z
dc.date.available 2025-11-05T09:56:21Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Анкетування як дієвий інструмент оцінювання якості освітнього процес / Данилевич В.П., Дідич В.М., Назарчук О.А., Боднар М.В. // Навчально- методична конференція « Модернізація освітніх програм підготовки здобувачів вищої освіти відповідно до тенденції розвитку українського і світового ринків праці», Вінниця, 26 лютого 2025. С. 68-69 uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10417
dc.description.abstract В останні роки заклади вищої освіти змушені працювати в суворих умовах військового стану. Такі потужні зовнішні фактори наклали вагомий відбиток на процес навчання. Вища медична освіта це неодмінне поєднання як теоретичної так і практичної складової у навчальному процесі. Якісна підготовка професіоналів медичної галузі цілком базується на ефективній моделі взаємодії та взаємозв‘язку між керівництвом закладу освіти, викладами та здобувачами освіти. Прозорість та неупередженість оцінювання, якість дидактичного матеріалу, зрозумілість та чіткість критеріїв оцінювання хвилюють здобувача вищої освіти впродовж навчання. Високий рівень знань, умінь, навичок, ефективність засвоєння матеріалів, якість підготовки до об'єктивного структурованого клінічного іспиту та ліцензійних державних іспитів «Крок 1», «Крок 2», «Крок 3», безперервність освітнього процесу забезпечена взаємодією його учасників. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.title Анкетування як дієвий інструмент оцінювання якості освітнього процес uk_UA


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу