Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сімонова І. В. | uk_UA |
dc.contributor.author | Пачевська А. В. | uk_UA |
dc.contributor.author | Білошицька А. В. | uk_UA |
dc.contributor.author | Істошин В. М. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2025-10-16T06:46:45Z | |
dc.date.available | 2025-10-16T06:46:45Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Використання штучного інтелекту в освіті: потенціал, виклик чи можливість / І. В. Сімонова., А. В. Пачевська, А. В. Білошицька, В. М. Істошин . // Вісн. Вінниц. нац. мед. ун-ту. – 2025. – Vol. 29, № 3. – С. 462-468. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10337 | |
dc.description.abstract | Досліджені процеси впровадження штучного інтелекту (ШІ) як однієї з провідних тенденцій, що відкриває нові можливості для підвищення ефективності навчання, персоналізації освітніх процесів та автоматизації рутинних завдань, а також викликає як зацікавленість, так і занепокоєння серед науковців, викладачів і студентів. У статті розглянуті сучасні розробки у сфері ШІ в освіті, проаналізовано їхній вплив на навчальний процес та виявлені потенційні виклики. Підкреслено, що, використання ШІ потребує адаптації освітніх програм, розвитку цифрових навичок у викладачів і студентів, а також вирішення етичних питань, пов’язаних із використанням технологій. Крім того, запропоновано особливо звертати увагу на якість навчального контенту, який генерується ШІ: хоча штучний інтелект здатний швидко опрацьовувати інформацію, його алгоритми обмежені й не завжди можуть забезпечити інноваційні рішення чи глибоке розуміння навчальних завдань. Проведений аналіз досліджень, зокрема робіт Яна Лекуна (Yann LeCun) та Пітера Норвіга (Peter Norvig), свідчить про великий потенціал ШІ в освіті. Окрім того, зазначається, що українські дослідники також зробили значний внесок у розвиток методик використання ШІ у вітчизняному освітньому середовищі. У статті розглянуто такі адаптивні навчальні платформи як Coursera, Khan Academy і Duolingo, що використовують алгоритми машинного навчання для індивідуалізації навчального процесу і здатні автоматично генерувати додаткові завдання для студентів та оцінювати їхні знання, що сприяє покращенню результатів навчання. Проаналізовано важливість пошуку балансу між застосуванням інноваційних технологій і збереженням провідних цінностей освітнього процесу, спрямованих на розвиток особистості та суспільства в цілому | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | ВНМУ ім. М. І. Пирогова | uk_UA |
dc.subject | штучний інтелект | uk_UA |
dc.subject | освіта | uk_UA |
dc.subject | персоналізація навчання | uk_UA |
dc.subject | автоматизація освітніх процесів | uk_UA |
dc.title | Використання штучного інтелекту в освіті: потенціал, виклик чи можливість | uk_UA |
dc.type | Article | en |