Repository of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsia

Взаємозвʼязок менеджменту та маркетингу в сучасних медичних установах

Show simple item record

dc.contributor.author Головчук, Ю. О.
dc.date.accessioned 2025-09-21T20:18:21Z
dc.date.available 2025-09-21T20:18:21Z
dc.date.issued 2025-02-26
dc.identifier.citation Взаємозвʼязок менеджменту та маркетингу в сучасних медичних установах : збірник доповідей навчально-методичної конференції, Вінниця, 26 лютого. 2025 р. видавець ВНМУ ім. М. І. Пирогова «Модернізація освітніх програм підготовки здобувачів вищої освіти відповідно до тенденцій розвитку українського та світового ринків праці», 2025. – 319 с. – С. 56-57. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10290
dc.description.abstract У сучасному світі, що швидко змінюється, міждисциплінарність стає важливим напрямком освітнього процесу, особливо в підготовці здобувачів вищої освіти. Вона забезпечує можливість інтеграції знань та навичок з різних дисциплін, що є необхідним для успішної карʼєри в умовах динамічного ринку праці. Особливо яскравим прикладом міждисциплінарного підходу є поєднання менеджменту, маркетингу та охорони здоровʼя, що дозволяє здобувачам отримати всебічну підготовку, відповідну до потреб українського та світового ринків праці. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Вінницький національний медичний університет ім. М. І. Пирогова uk_UA
dc.subject менеджмент uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject заклад охорони здоровʼя uk_UA
dc.title Взаємозвʼязок менеджменту та маркетингу в сучасних медичних установах uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics