Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Головчук, Ю. О. uk_UA
dc.date.accessioned 2025-09-12T16:51:25Z
dc.date.available 2025-09-12T16:51:25Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Головчук Ю. О. Маркетингові дослідження та бізнес-консалтинг у соціальній сфері / Ю. О. Головчук // Актуальні питання управління та адміністрування: регіональний, міжнародний та глобалізаційний аспекти : зб. тез Міжнар. наук.-практ. конф., Чернігів, 22–23 трав. 2025 р. – Чернігів, 2025. – С. 148–149. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10280 en
dc.description.abstract У ХХІ столітті соціальна сфера стала однією з ключових артерій, від яких залежить стабільність і розвиток кожної держави. Медичні, освітні, соціальні установи відіграють важливу роль у формуванні людського капіталу, забезпеченні соціальної справедливості та зменшенні нерівності. Водночас ефективність їхньої діяльності неможлива без сучасних управлінських підходів, зокрема маркетингових досліджень і бізнес-консалтингу. Ці інструменти, традиційно асоційовані з комерційним сектором, дедалі активніше інтегруються у практику організацій соціального спрямування. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Ун-т трансформації майбутнього uk_UA
dc.subject бізнес uk_UA
dc.subject консалтинг uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.title Маркетингові дослідження та бізнес-консалтинг у соціальній сфері uk_UA
dc.title.alternative Marketing research and business consulting in the social sphere en
dc.type Thesis en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу