dc.contributor.author |
Головчук, Ю. О. |
uk_UA |
dc.date.accessioned |
2025-09-12T16:51:25Z |
|
dc.date.available |
2025-09-12T16:51:25Z |
|
dc.date.issued |
2025 |
|
dc.identifier.citation |
Головчук Ю. О. Маркетингові дослідження та бізнес-консалтинг у соціальній сфері / Ю. О. Головчук // Актуальні питання управління та адміністрування: регіональний, міжнародний та глобалізаційний аспекти : зб. тез Міжнар. наук.-практ. конф., Чернігів, 22–23 трав. 2025 р. – Чернігів, 2025. – С. 148–149. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10280 |
en |
dc.description.abstract |
У ХХІ столітті соціальна сфера стала однією з ключових артерій, від яких залежить стабільність і розвиток кожної держави. Медичні, освітні, соціальні установи відіграють важливу роль у формуванні людського капіталу, забезпеченні соціальної справедливості та зменшенні нерівності. Водночас ефективність їхньої діяльності неможлива без сучасних управлінських підходів, зокрема маркетингових досліджень і бізнес-консалтингу. Ці інструменти, традиційно асоційовані з комерційним сектором, дедалі активніше інтегруються у практику організацій соціального спрямування. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.publisher |
Ун-т трансформації майбутнього |
uk_UA |
dc.subject |
бізнес |
uk_UA |
dc.subject |
консалтинг |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.title |
Маркетингові дослідження та бізнес-консалтинг у соціальній сфері |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Marketing research and business consulting in the social sphere |
en |
dc.type |
Thesis |
en |