Repository of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsia

Маркетингові дослідження та бізнес-консалтинг у соціальній сфері

Show simple item record

dc.contributor.author Головчук, Ю. О. uk_UA
dc.date.accessioned 2025-09-12T16:51:25Z
dc.date.available 2025-09-12T16:51:25Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Головчук Ю. О. Маркетингові дослідження та бізнес-консалтинг у соціальній сфері / Ю. О. Головчук // Актуальні питання управління та адміністрування: регіональний, міжнародний та глобалізаційний аспекти : зб. тез Міжнар. наук.-практ. конф., Чернігів, 22–23 трав. 2025 р. – Чернігів, 2025. – С. 148–149. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10280 en
dc.description.abstract У ХХІ столітті соціальна сфера стала однією з ключових артерій, від яких залежить стабільність і розвиток кожної держави. Медичні, освітні, соціальні установи відіграють важливу роль у формуванні людського капіталу, забезпеченні соціальної справедливості та зменшенні нерівності. Водночас ефективність їхньої діяльності неможлива без сучасних управлінських підходів, зокрема маркетингових досліджень і бізнес-консалтингу. Ці інструменти, традиційно асоційовані з комерційним сектором, дедалі активніше інтегруються у практику організацій соціального спрямування. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Ун-т трансформації майбутнього uk_UA
dc.subject бізнес uk_UA
dc.subject консалтинг uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.title Маркетингові дослідження та бізнес-консалтинг у соціальній сфері uk_UA
dc.title.alternative Marketing research and business consulting in the social sphere en
dc.type Thesis en


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics