Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Психологічне консультування та психотренінг як ефективний спосіб едукації підлітків із низьким рівнем емоційного інтелекту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рисинець, Т. П. uk_UA
dc.contributor.author Паращук, Є. О. uk_UA
dc.contributor.author Гринчук, Д. С. uk_UA
dc.contributor.author Потоцька, І. С. uk_UA
dc.date.accessioned 2025-09-09T21:49:47Z
dc.date.available 2025-09-09T21:49:47Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Психологічне консультування та психотренінг як ефективний спосіб едукації підлітків із низьким рівнем емоційного інтелекту / Т. П. Рисинець, Є. О. Паращук, Д. С. Гринчук, І. С. Потоцька // Гуманітарний форум. – 2025. – Т. 3, № 2. – С. 30–35. – DOI: 10.60022/3(2)-4-GF uk_UA
dc.identifier.other DOI: 10.60022/3(2)-4-GF en
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10262 en
dc.description.abstract Стаття присвячена комплексному підходу до психологічного консультування підлітків з низьким емоційним інтелектом у підлітковому віці. Теоретична частина дослідження містить огляд основних наукових підходів до розуміння емоційного інтелекту, його структури та моделей, розроблених у працях вітчизняних і зарубіжних авторів. Особлива увага приділена специфіці формування психотренінгу емоційного інтелекту у підлітковому віці, його зв’язку з емоційною зрілістю, адаптацією, академічною успішністю та соціальною взаємодією. Отримані результати дозволили виявити особливості прояву емоційного інтелекту у підлітків, а також визначити фактори, що сприяють чи перешкоджають його розвитку. Доведено, що емоційний інтелект є предиктором психологічного благополуччя, стресостійкості, профілактики депресивних станів і сприяє формуванню позитивних міжособистісних відносин. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Гуманітарний форум uk_UA
dc.subject емоційний інтелект uk_UA
dc.subject підлітковий вік uk_UA
dc.subject емоційна зрілість uk_UA
dc.title Психологічне консультування та психотренінг як ефективний спосіб едукації підлітків із низьким рівнем емоційного інтелекту uk_UA
dc.type Article en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу