Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Рисинець, Т. П. | uk_UA |
dc.contributor.author | Паращук, Є. О. | uk_UA |
dc.contributor.author | Гринчук, Д. С. | uk_UA |
dc.contributor.author | Потоцька, І. С. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2025-09-09T21:49:47Z | |
dc.date.available | 2025-09-09T21:49:47Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Психологічне консультування та психотренінг як ефективний спосіб едукації підлітків із низьким рівнем емоційного інтелекту / Т. П. Рисинець, Є. О. Паращук, Д. С. Гринчук, І. С. Потоцька // Гуманітарний форум. – 2025. – Т. 3, № 2. – С. 30–35. – DOI: 10.60022/3(2)-4-GF | uk_UA |
dc.identifier.other | DOI: 10.60022/3(2)-4-GF | en |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10262 | en |
dc.description.abstract | Стаття присвячена комплексному підходу до психологічного консультування підлітків з низьким емоційним інтелектом у підлітковому віці. Теоретична частина дослідження містить огляд основних наукових підходів до розуміння емоційного інтелекту, його структури та моделей, розроблених у працях вітчизняних і зарубіжних авторів. Особлива увага приділена специфіці формування психотренінгу емоційного інтелекту у підлітковому віці, його зв’язку з емоційною зрілістю, адаптацією, академічною успішністю та соціальною взаємодією. Отримані результати дозволили виявити особливості прояву емоційного інтелекту у підлітків, а також визначити фактори, що сприяють чи перешкоджають його розвитку. Доведено, що емоційний інтелект є предиктором психологічного благополуччя, стресостійкості, профілактики депресивних станів і сприяє формуванню позитивних міжособистісних відносин. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Гуманітарний форум | uk_UA |
dc.subject | емоційний інтелект | uk_UA |
dc.subject | підлітковий вік | uk_UA |
dc.subject | емоційна зрілість | uk_UA |
dc.title | Психологічне консультування та психотренінг як ефективний спосіб едукації підлітків із низьким рівнем емоційного інтелекту | uk_UA |
dc.type | Article | en |