Короткий опис (реферат):
У статті висвітлено особливості ділового спілкування адміністративного персоналу ЗВО, оскільки належний рівень комунікації є необхідною умовою конструктивної співпраців педагогічному колективі. Визначено, що ділове спілкування має багато функцій, що реалізуються у щоденній професійній взаємодії із адміністративним персоналом ЗВО. Окреслені поняття службового та мовленнєвого етикету. Проаналізовані наукові джерела демонструють, що питання ділового спілкування розглядається, як правило, в контексті професійної діяльності, причому аспекти ділового спілкування адміністративного персоналу ЗВО вивчені недостатньо. Визначено, що спілкування посідає важливе місце в культурології та відіграє важливу роль у соціалізації людини. Ділове спілкування дедалі більше стає чинником конструктивного спілкування в педагогічному середовищі ЗВО, що особливо актуально для представників адміністрації навчальних закладів.Стаття спрямована на дослідження особливостей ділового спілкування адміністративного персоналу закладів вищої світи України та висвітлення ключових характеристик мовленнєвого етикету.