dc.contributor.author |
Головчук, Ю. О. |
|
dc.contributor.author |
Герцун, І. А. |
|
dc.date.accessioned |
2025-07-14T21:08:48Z |
|
dc.date.available |
2025-07-14T21:08:48Z |
|
dc.date.issued |
2024-06 |
|
dc.identifier.citation |
Аналіз середовища та стратегічне планування як основа управління підприємством : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 6-7 черв. 2024 р. /. Харків : видавець УкрДУЗТу, 2024. – 367 с. – С. 192-194. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10179 |
|
dc.description.abstract |
Цифрові технології радикально змінили підходи до маркетингу в
транспортній індустрії, відкриваючи нові горизонти для залучення
клієнтів і підвищення ефективності рекламних кампаній. Однією з
ключових переваг цифрових інструментів є можливість збору та аналізу
великих обсягів даних про споживачів. Це дозволяє компаніям розуміти
поведінку своїх клієнтів, їхні вподобання та потреби на глибшому рівні,
що є важливим для створення персоналізованих маркетингових стратегій. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.subject |
менеджмент |
uk_UA |
dc.subject |
управління |
uk_UA |
dc.title |
Аналіз середовища та стратегічне планування як основа управління підприємством |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |