Repository of National Pirogov Memorial Medical University, Vinnytsia

Аналіз середовища та стратегічне планування як основа управління підприємством

Show simple item record

dc.contributor.author Головчук, Ю. О.
dc.contributor.author Герцун, І. А.
dc.date.accessioned 2025-07-14T21:08:48Z
dc.date.available 2025-07-14T21:08:48Z
dc.date.issued 2024-06
dc.identifier.citation Аналіз середовища та стратегічне планування як основа управління підприємством : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 6-7 черв. 2024 р. /. Харків : видавець УкрДУЗТу, 2024. – 367 с. – С. 192-194. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10179
dc.description.abstract Цифрові технології радикально змінили підходи до маркетингу в транспортній індустрії, відкриваючи нові горизонти для залучення клієнтів і підвищення ефективності рекламних кампаній. Однією з ключових переваг цифрових інструментів є можливість збору та аналізу великих обсягів даних про споживачів. Це дозволяє компаніям розуміти поведінку своїх клієнтів, їхні вподобання та потреби на глибшому рівні, що є важливим для створення персоналізованих маркетингових стратегій. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.subject менеджмент uk_UA
dc.subject управління uk_UA
dc.title Аналіз середовища та стратегічне планування як основа управління підприємством uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics