Репозиторій Вінницького національного медичного університету імені М. І. Пирогова

Особливості емоційного стану студентів молодших курсів закладу вищої медичної освіти в динаміці навчального процесу та шляхи його корекції.

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тисевич, Т. В. uk_UA
dc.date.accessioned 2025-06-18T09:10:27Z
dc.date.available 2025-06-18T09:10:27Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Тисевич Т. В. Особливості емоційного стану студентів молодших курсів закладу вищої медичної освіти в динаміці навчального процесу та шляхи його корекції /Т. В. Тисевич // Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»). – 2024. – № 8 (42). – С. 1162–1172. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10098 en
dc.description.abstract Виклики сьогодення збільшують вимоги до особистості, що може стати причиною високої невротизації суспільства. Формування неврозу залежить від особистісних особливостей людини, толерантності до зовнішніх впливів, рівня пристосувальних можливостей організму. Згідно твердженням науковців, невротизація – це стан емоційної нестабільності. У статті висвітлено питання емоційної лабільності студентської молоді протягом навчання в вищому медичному закладі, встановлено взаємозв’язок між рівнем невротиза-ції та фізичним здоров’ям, а також оцінено ефективність авторської психокорекційної програми "Оптимізація психофізіологічних ресурсів організму". uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher Перспективи та інновації науки uk_UA
dc.subject фізичне здоров’я uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject міжсесійний період uk_UA
dc.subject тренінг uk_UA
dc.title Особливості емоційного стану студентів молодших курсів закладу вищої медичної освіти в динаміці навчального процесу та шляхи його корекції. uk_UA
dc.type Article en


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу