Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Головчук, Ю. О.
dc.contributor.author Струшинська, В.
dc.date.accessioned 2025-06-18T06:24:24Z
dc.date.available 2025-06-18T06:24:24Z
dc.date.issued 2024-02
dc.identifier.citation Бізнес-моделі для сталого розвитку: виклики та цифрова трансформація : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 15-16 лютого 2024 р. Харків / за заг. ред. Мірошніченко Т. та ін. 2024. – 393 с. – С. 292-294. uk_UA
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10093
dc.description.abstract Фармацевтичний маркетинг є одним з найскладніших і найвідповідальніших видів маркетингу. Він має свої особливості, повʼязані з особливостями фармацевтичної продукції, а також із жорсткими законодавчими обмеженнями в цій галузі. Фармацевтичний маркетинг в сучасному світі набуває все більшої важливості, оскільки конкуренція у цьому секторі зростає, а різниця між існуючими продуктами стає все менш очевидною. У цьому контексті, ключовим фактором для успіху стає глибоке розуміння потреб та очікувань споживачів, а не лише створення чи вдосконалення продукції. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.publisher ХНУ ім. В. Н. Каразіна uk_UA
dc.subject маркетинг uk_UA
dc.subject цифрові технології uk_UA
dc.title Використання цифрового маркетингу у фармацевтичній галузі uk_UA
dc.type Thesis uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию