dc.contributor.author |
Головчук, Ю. О. |
|
dc.contributor.author |
Струшинська, В. |
|
dc.date.accessioned |
2025-06-18T06:24:24Z |
|
dc.date.available |
2025-06-18T06:24:24Z |
|
dc.date.issued |
2024-02 |
|
dc.identifier.citation |
Бізнес-моделі для сталого розвитку: виклики та цифрова трансформація : збірник матеріалів міжнар. наук.-практ. конф., Харків, 15-16 лютого 2024 р. Харків / за заг. ред. Мірошніченко Т. та ін. 2024. – 393 с. – С. 292-294. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10093 |
|
dc.description.abstract |
Фармацевтичний маркетинг є одним з найскладніших і найвідповідальніших видів
маркетингу. Він має свої особливості, повʼязані з особливостями фармацевтичної продукції, а також із жорсткими законодавчими обмеженнями в цій галузі.
Фармацевтичний маркетинг в сучасному світі набуває все більшої важливості, оскільки конкуренція у цьому секторі зростає, а різниця між існуючими продуктами стає все менш очевидною. У цьому контексті, ключовим фактором для успіху стає глибоке розуміння потреб та очікувань споживачів, а не лише створення чи вдосконалення продукції. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA_ |
uk_UA |
dc.publisher |
ХНУ ім. В. Н. Каразіна |
uk_UA |
dc.subject |
маркетинг |
uk_UA |
dc.subject |
цифрові технології |
uk_UA |
dc.title |
Використання цифрового маркетингу у фармацевтичній галузі |
uk_UA |
dc.type |
Thesis |
uk_UA |