Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Данилевич, В. П. | |
dc.contributor.author | Дідич, В. М. | |
dc.contributor.author | Назарчук, О. А. | |
dc.contributor.author | Боднар, М. В. | |
dc.date.accessioned | 2025-06-11T08:48:30Z | |
dc.date.available | 2025-06-11T08:48:30Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Данилевич В. П. Анкетування як дієвий інструмент оцінювання якості освітнього процесу. / В. П. Данилевич, В. М. Дідич, О. А. Назарчук, М. В. Боднар. // Навчально-методична конференція. Модернізація освітніх програм підготовки здобувачів вищої освіти відповідно до тенденцій розвитку українського і світового ринків праці: тези доп. навч.-метод. конф., 26 лют. 2025 р. - Вінниця, 2025. - С. 28 - 29. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10054 | |
dc.description.abstract | В останні роки заклади вищої освіти змушені працювати в суворих умовах військового стану. Такі потужні зовнішні фактори наклали вагомий відбиток на процес навчання. Вища медична освіта це неодмінне поєднання як теоретичної так і практичної складової у навчальному процесі. Якісна підготовка професіоналів медичної галузі цілком базується на ефективній моделі взаємодії та взаємозв’язку між керівництвом закладу освіти, викладами та здобувачами освіти. Прозорість та неупередженість оцінювання, якість дидактичного матеріалу, зрозумілість та чіткість критеріїв оцінювання хвилюють здобувача вищої освіти впродовж навчання. Високий рівень знань, умінь, навичок, ефективність засвоєння матеріалів, якість підготовки до об'єктивного структурованого клінічного іспиту та ліцензійних державних іспитів «Крок 1», «Крок 2», «Крок 3», безперервність освітнього процесу забезпечена взаємодією його учасників. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.subject | вища медична освіта | uk_UA |
dc.subject | оцінювання | uk_UA |
dc.subject | ефективність засвоєння матеріалів | uk_UA |
dc.title | Анкетування як дієвий інструмент оцінювання якості освітнього процесу. | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |