Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Вергелес, К. | uk_UA |
dc.contributor.author | Куліш, П. | uk_UA |
dc.contributor.author | Беднарчик, Т. | uk_UA |
dc.contributor.author | Калач, Д. | uk_UA |
dc.date.accessioned | 2025-06-03T18:30:48Z | |
dc.date.available | 2025-06-03T18:30:48Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Сучасна філософія освіти: виклики та перспективи / К. Вергелес, П. Куліш, Т. Беднарчик, Д. Калач // Актуальні проблеми сучасної філософії та науки: виклики сьогодення : матеріали Х Всеукр. наук.-теорет. конф., 15 трав. 2025 р., Житомир : зб. наук. пр. – Житомир, 2025. – С. 137–141. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10007 | en |
dc.description.abstract | В статті розглядаються актуальні виклики та перспективи сучасної філософії освіти в умовах глобальних трансформацій та розвитку інформаційного суспільства. Автори аналізують освіту як багатовекторний процес формування ціннісних орієнтацій та моральних норм, що є ключовим для самовідтворення та розвитку суспільства. Особлива увага приділяється впливу новітніх технологій на особистісну ідентичність та свободу людини, а також необхідності формування нової моделі освіти, яка передбачає перехід від "базової" до "фундаментальної" освіти. Підкреслюється важливість синтезу гуманітарних, природничих та технічних знань, оновлення критеріїв компетентності та професіоналізму, а також розвитку здатності до самоосвіти та адаптації у мінливому соціальному середовищі. Автори також наголошують на прогностичній функції освіти та необхідності розробки "проєктної логіки" для усвідомлення динаміки освітніх процесів, а також застосування концепції радикального конструктивізму для формування нового духовного світу особистості. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Видавничий центр ЖДУ імені Івана Франка | uk_UA |
dc.subject | філософія освіти | uk_UA |
dc.subject | сучасна освіта | uk_UA |
dc.subject | філософія | uk_UA |
dc.subject | виклики освіти | uk_UA |
dc.subject | перспективи освіти | uk_UA |
dc.subject | глобалізація | uk_UA |
dc.subject | інформаційне суспільство | uk_UA |
dc.subject | фундаментальна освіта | uk_UA |
dc.subject | компетентність | uk_UA |
dc.subject | професіоналізм | uk_UA |
dc.subject | трансформації | uk_UA |
dc.title | Сучасна філософія освіти: виклики та перспективи | uk_UA |
dc.type | Article | en |