Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Приходько, С.
dc.contributor.author Залевський, Л.
dc.contributor.author Данилевич, В.
dc.date.accessioned 2025-06-03T08:50:14Z
dc.date.available 2025-06-03T08:50:14Z
dc.date.issued 2025
dc.identifier.citation Приходько С. Шляхи розвитку української освіти та науки в умовах євроінтеграції. / С. Приходько, Л. Залевський, В. Данилевич. // Модернізація вищої освіти України в контексті глобалізації. Монографія за загальною редакцією А. М. Івановської. Кам’янець-Подільський. Заклад вищої освіти «Подільський державний університет». Рига, Латвія : Baltija Publishing, - 2025. - с. 67 - 74. uk_UA
dc.identifier.isbn 978-9934-26-560-0
dc.identifier.uri https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10001
dc.description.abstract Реформа вищої освіти в Україні — це не просто технічне оновлення, а глибинна переорієнтація на студентоцентроване, компетентнісне, практико-орієнтоване навчання, що відповідає вимогам сучасної Європи. В умовах війни й глобальних викликів освіта залишається опорою державності. Тому оновлена система вищої освіти здатна формувати нове покоління фахівців, які мислять критично, діють етично, готові до викликів і вірять у майбутнє України. Реформи освіти змінюють підхід до навчання, роблячи його більш сучасним, інтерактивним та практично-орієнтованим. Студенти, які готові брати відповідальність за власний розвиток, активно використовувати освітні можливості та розвивати необхідні навички, зможуть здобути визнання в сучасному світі. Першорядне місце посідає педагог-дослідник, адже він є ключовою фігурою у процесі впровадження та реалізації інновацій у сфері освіти, адже це рушійна сила змін у сучасній українській освіті Цей вид спеціалістів відіграє важливу роль у створенні та втіленні нових ідей та концепцій, що підвищує рівень розвитку суспільства та сприяє освітнім процесам в цілому. Саме він допомагає вдосконалювати методи навчання, впроваджувати новітні технології та формувати покоління критично мислячих громадян. Для ефективного розвитку освітніх процесів нашої країни, необхідно підтримувати педагогів у їхніх дослідженнях, мотивувати їх до саморозвитку, самовдосконалення та створювати сприятливі умови для впровадження інновацій. uk_UA
dc.language.iso uk_UA_ uk_UA
dc.subject реформа вищої освіти в Україні uk_UA
dc.subject студенти uk_UA
dc.subject сфера освіти uk_UA
dc.subject практико-орієнтоване навчання uk_UA
dc.title Шляхи розвитку української освіти та науки в умовах євроінтеграції. uk_UA
dc.type Article uk_UA


Файли цього елементу

Даний матеріал зустрічається у наступних зібраннях

Показати скорочений опис матеріалу