Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Приходько, С. | |
dc.contributor.author | Залевський, Л. | |
dc.contributor.author | Данилевич, В. | |
dc.date.accessioned | 2025-06-03T08:50:14Z | |
dc.date.available | 2025-06-03T08:50:14Z | |
dc.date.issued | 2025 | |
dc.identifier.citation | Приходько С. Шляхи розвитку української освіти та науки в умовах євроінтеграції. / С. Приходько, Л. Залевський, В. Данилевич. // Модернізація вищої освіти України в контексті глобалізації. Монографія за загальною редакцією А. М. Івановської. Кам’янець-Подільський. Заклад вищої освіти «Подільський державний університет». Рига, Латвія : Baltija Publishing, - 2025. - с. 67 - 74. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-9934-26-560-0 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/10001 | |
dc.description.abstract | Реформа вищої освіти в Україні — це не просто технічне оновлення, а глибинна переорієнтація на студентоцентроване, компетентнісне, практико-орієнтоване навчання, що відповідає вимогам сучасної Європи. В умовах війни й глобальних викликів освіта залишається опорою державності. Тому оновлена система вищої освіти здатна формувати нове покоління фахівців, які мислять критично, діють етично, готові до викликів і вірять у майбутнє України. Реформи освіти змінюють підхід до навчання, роблячи його більш сучасним, інтерактивним та практично-орієнтованим. Студенти, які готові брати відповідальність за власний розвиток, активно використовувати освітні можливості та розвивати необхідні навички, зможуть здобути визнання в сучасному світі. Першорядне місце посідає педагог-дослідник, адже він є ключовою фігурою у процесі впровадження та реалізації інновацій у сфері освіти, адже це рушійна сила змін у сучасній українській освіті Цей вид спеціалістів відіграє важливу роль у створенні та втіленні нових ідей та концепцій, що підвищує рівень розвитку суспільства та сприяє освітнім процесам в цілому. Саме він допомагає вдосконалювати методи навчання, впроваджувати новітні технології та формувати покоління критично мислячих громадян. Для ефективного розвитку освітніх процесів нашої країни, необхідно підтримувати педагогів у їхніх дослідженнях, мотивувати їх до саморозвитку, самовдосконалення та створювати сприятливі умови для впровадження інновацій. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.subject | реформа вищої освіти в Україні | uk_UA |
dc.subject | студенти | uk_UA |
dc.subject | сфера освіти | uk_UA |
dc.subject | практико-орієнтоване навчання | uk_UA |
dc.title | Шляхи розвитку української освіти та науки в умовах євроінтеграції. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |