Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Йолтухівський, М.В. | |
dc.contributor.author | Лойко, Л.С. | |
dc.contributor.author | Тисевич, Т. В. | |
dc.date.accessioned | 2020-01-31T10:28:35Z | |
dc.date.available | 2020-01-31T10:28:35Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Критерії визначення адаптаційного потенціалу студентів вищих медичних закладів / Йолтухівський М.В., Лойко Л.С., Тисевич, Т. В. // Медична освіта.-2017.- Т. 24, №4.- С.39-43. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/4310 | |
dc.description.abstract | У статті актуалізується значення адаптаційного потенціалу студентів вищих медичних закладів у процесі їх фахової підготовки. Визначаються критерії адаптаційного потенціалу студентів, відповідно до вікових особливостей. Встановлено, що основні механізми формування адаптаційного потенціалу на рівні організму це: 1) біохімічні - проявляються у внутрішньоклітинних процесах, як, наприклад, зміна роботи ферментів або зміна їх кількості; 2) фізіологічні - наприклад, посилення потовиділення при підвищенні температури; 3) морфофункціональні - особливості будови і функцій організму, пов’язані зі способом життя; 4) поведінкові - наприклад, створення комфортних умов проживання і т.д.; 5) онтогенетичні - прискорення або уповільнення індивідуального розвитку, що сприяють виживанню при зміні умов. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA_ | uk_UA |
dc.publisher | Медична освіта | uk_UA |
dc.subject | адаптація | uk_UA |
dc.subject | адаптаційний потенціал | uk_UA |
dc.subject | фізіологічні особливості юнацького віку. | uk_UA |
dc.title | Критерії визначення адаптаційного потенціалу студентів вищих медичних закладів | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |