Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Фоміна, Л. В. | uk |
dc.contributor.author | Башинська, О. І. | uk |
dc.date.accessioned | 2018-06-12T12:17:39Z | |
dc.date.available | 2018-06-12T12:17:39Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Фоміна Л. В. Аналіз переваг застосування інтерактивних форм навчання студентів на кафедрі анатомії людини / Фоміна Л. В., Башинська О. І. // Перспективи розвитку медичної науки і освіти. - 2017. – C. 66-67. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.vnmu.edu.ua/123456789/2686 | |
dc.description.abstract | У теперішній час для підготовки спеціалістів лікарів, які б відповідали вимогам сучасності має значення напрямок інноваційно-особистнісного навчання з використанням інтелектуально творчого потенціалу особистості. Такий підхід вимагає змін в освітньому процесі. Разом з тим, студент повинен засвоювати потік інформації який збільшується час від часу. На допомогу студенту та викладачу мають прийти інтерактивні методи викладання, які допоможуть студенту в засвоєнні матеріалу, а викладачеві якісному викладанні предмету. Застосування інтерактивних методів навчання є одним з найважливіших напрямків удосконалення сучасних методів вузівського навчання і обов’язкова умова для виконання компетентністного підходу . Для реалізації заявлених сучасних компетентностей студента є застосування новітніх технологій і форм учбової роботи. В першу чергу це перехід від інформативних форм навчання до активних, перехід від знання до дієвого активного застосування знань. Завданням інтерактивного навчання є заохочення студента до поєднання теоретичних знань з практичними потребами. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.subject | інтерактивні методи навчання | uk_UA |
dc.subject | анатомія | uk_UA |
dc.subject | викладання | uk_UA |
dc.subject | interactive teaching methods | en |
dc.subject | anatomy | en |
dc.subject | teaching | en |
dc.title | Аналіз переваг застосування інтерактивних форм навчання студентів на кафедрі анатомії людини | uk |
dc.type | Thesis | en |